Ga naar ...

logo TOC » Over ons » Verkoopadviseur kantoor- en projectinrichting m/v (32-40 uur)

Het Steenland 17E TOC kantoorinrichting

Vacature: Verkoopadviseur kantoor- en projectinrichting m/v (32-40 uur)

TOC kantoorinrichting is een jong en dynamisch bedrijf dat zich bezighoudt met kantoor- en projectinrichting i.c.m. binnenhuisarchitectuur. Naast kantoorinrichting worden ook interieurs voor scholen, kerken, zorgcentra en horeca verzorgd. Vanuit ons kantoor in Bunschoten-Spakenburg (midden Nederland) bedienen wij zowel lokale, regionale als landelijke klanten. Omdat we momenteel een groeifase doormaken, zijn we op zoek naar de juiste kandidaat om ons team te komen versterken!

Functieomschrijving:

  • Verantwoordelijk voor projectbeheer; offertes maken, klantencontact, klanten ontvangen en adviseren in onze showroom c.q. projectstudio;
  • Verantwoordelijk voor projectbewaking: projectmontage begeleiden, inkoopverwerking uitvoeren, orderbevestigingen leveranciers controleren, corrigeren, goederen aannemen van chauffeurs op vestiging bij klant of bij TOC kantoorinrichting;
  • Klantbezoeken voor inventariseren, inmeten en adviseren;
  • Onderhoud en technisch/commerciële uitvraag bij fabrikanten en leveranciers;
  • Het op peil houden van documentatie.

Functieprofiel:

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in de branche voor kantoor- en/of projectinrichting of vergelijkbare ervaring;
  • Representatief en communicatief vaardig, relatiebeheer, gunfactor;
  • Proactief, ondernemend, weet kansen naar waarde in te schatten;
  • Woonachtig in de regio

Zie jij het als een uitdaging om samen met dit bedrijf mee te groeien naar een hoger niveau en te werken aan je eigen carrière?
Dan zoeken wij jou!

Zin in de uitdaging stuur dan je CV met foto en motivatie naar:
sollicitatie@toc-eemland.nl gericht aan dhr. J. Koelewijn.

NB. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

 

Open chat
Heeft u vragen?
Hallo,
Kan ik u ergens mee helpen?