Ga naar ...

logo TOC » Kantoorinrichting Bunschoten-Spakenburg

.

.

Kantoorinrichting Bunschoten-Spakenburg

Welkom bij TOC kantoorinrichting, uw expert in kantoorinrichting en projectinrichting in regio Bunschoten-Spakenburg en omstreken. Total Office Concepts kantoorinrichting is specialist in het ontwerpen en inrichten van kantoor en werkomgevingen zoals scholen, kerken, zorgcentra en horeca. Met ruim 12 jaar ervaring in de kantoorinrichting en kantoormeubilair levert TOC kantoorinrichting kwaliteit in realisatie van nieuwe kantoren, kantoorrenovatie en vloerbedekking in Bunschoten-Spakenburg, Amersfoort en door heel Nederland.

Onze ruime collectie kantoormeubelen reikt van bureaus, modulaire zitbanken, akoestieke producten, receptie- of ontvangstmeubilair, kasten, ladeblokken, zaal-, vergader– en bureaustoelen, tot kantooraccessoires. Geen projectinrichting is voor ons te klein of te groot.

Kantoorinrichting in hart en nieren

Met een pragmatische handelwijze en aanpak, onderscheiden we ons door persoonlijke betrokkenheid, enthousiasme, een luisterend oor en vindingrijke ideeën. Omdat we niet verbonden zijn aan een kantoormeubel leverancier zijn we in staat om u van onafhankelijk en duurzaam advies te voorzien. We kijken ernaar uit om u bij te mogen staan met het vinden van de optimale prijs-kwaliteitsverhouding. Van luxe kantoorinrichting tot het lagere segment, vanzelfsprekend is uw werkomgeving straks voorzien van kantoormeubilair binnen het door u vastgestelde budget.

Complete kantoorinrichting

Van idee tot aan realisatie, uw complete kantoorinrichting van A tot Z.
TOC kantoorinrichting neemt u het werk om uw kantoor in te richten graag uit handen. Van lege kantoorruimtes tot herinrichting bestaande werkplekken, voor ieder kantoor bieden we een doelgerichte oplossing. In onze aanbeveling gaan we dieper in op aspecten zoals functionaliteit, ergonomie, werkplek, verlichting, geluidsniveaus en routing, maar ook archivering, kleurstelling, materialen en stoffering. We hebben een groot assortiment kantoormeubelen in diverse stijlen en uitvoeringen. M.b.v. een werkplekonderzoek bijvoorbeeld, stellen we een eisenprogramma samen, waarmee u het meest geschikte product verkrijgt. Met een presentatie van een 3D-tekenprogramma krijgt u een goed beeld hoe uw kantoor of werkplek er in het echt uit komt te zien. Projectmontage kunt volledig aan ons overlaten en voor interne verhuizingen dragen we eveneens zorg. Wij kunnen u vrijblijvend van advies voorzien en zorgen ervoor dat uw kantoor functioneel, maar ook zeker stijlvol wordt ingericht.

Voor een goede kantoorinrichting zijn veel zaken van belang.

  • Werkplekinrichting: Een kantoor of werkplek moet naast functioneel ook stijlvol zijn ingericht. Het kantoor is immers de plek waar werknemers veel tijd doorbrengen. een stijlvol kantoor zorgt voor een hogere arbeidsproductiviteit en tevreden werknemers. Stijlvol bezoekers ontvangen geeft een goed beeld van uw bedrijf af.
  • Kantoormeubilair: Kantoormeubilair bepaalt voornamelijk de sfeer en het gemak waarin u en uw medewerkers werken. Kantoormeubilair heeft een grote invloed op de prestaties en welgesteldheid van werknemers. Ergonomie heeft veel invloed op de werkhouding en manier van werken. Het is van groot belang dat kantoormeubilair het fysieke gestel van de mens ondersteunen.
  • Bureau: het bureau is hét meubelstuk dat je ondersteunt in je dagelijkse werkzaamheden. Een goed, ergonomisch bureau is van essentieel belang. Bureaus zijn er in verschillende soorten en maten. Van een vast bureau tot een in hoogte verstelbaar bureau, met drukknoppen, een slinger tot de populaire zit-sta bureaus. Wij zijn leverancier van kantoormeubilair van 50 verschillende fabrikanten en kunnen u de beste prijs-kwaliteit verhouding aanbieden. 
  • Ergonomische bureaustoel: het zitten op een kwalitatieve en ergonomische bureaustoel is van groot belang voor uw medewerkers. Bureaustoelen zijn er in vele soorten en maten, maar niet iedere bureaustoel is ergonomisch en ondersteunt de rug zoals dit zou moeten. Neem een kijkje op de volgende websites voor ons aanbod aan bureaustoelen van de bekende merken: Casala, Girsberger, Interstuhl, Köhl, Viasit, etc.
  • Kantooropbergruimte: Wat is een kantoor zonder archiefkasten? Wij hebben een groot aanbod aan kantoorkasten: draaideur– schuifdeur- of jaloeziedeurkasten, maar ook lockerkasten, garderobekasten, sideboards en ladeblokken. Stel zelf de stijl van uw kantoor in door de verschillende soorten maten, vormen, materialen en decors.

Neem vandaag nog, geheel vrijblijvend voor uw kantoorinrichting contact met ons op.

Open chat
Heeft u vragen?
Hallo,
Kan ik u ergens mee helpen?