OVER ONS
Wij helpen je graag verder doormiddel van persoonlijk contact waarin we helder en inspirerend advies geven. Kom vandaag nog met ons in contact en ontmoet het toegewijde team van TOC kantoorinrichting.
Wij zetten de klant centraal en investeren echt in duurzame relaties
Bij TOC kantoorinrichting zijn we gepassioneerd over het creëren van inspirerende en functionele ruimtes die het welzijn bevorderen. Ons team van deskundige ontwerpers en vakmensen staat klaar om jouw visie tot leven te brengen met hoogwaardige interieuroplossingen. Of het nu gaat om de inrichting van kantoren, scholen, zalen, horecagelegenheden of projectruimtes, we streven altijd naar perfectie en streven naar tevredenheid bij elke klant.
We geloven in de kracht van goed ontworpen ruimtes om een positieve impact te hebben op het creativiteit en productiviteit. Met oog voor detail en een passie voor design streven we ernaar om jouw verwachtingen te overtreffen en een blijvende indruk achter te laten. Bij TOC kantoorinrichting gaat het niet alleen om het creëren van mooie interieurs, maar ook om het bouwen van langdurige relaties gebaseerd op vertrouwen en uitmuntendheid.
Bureaustoelen vanaf €450 tot €4750
Het ABC van TOC
Afspreken
Aanvraag
Kennismakingsgesprek
Wensen in kaart brengen
Adviseren
Plan van aanpak
Beleven
Schetsontwerp
Sfeerimpressie
Kleur-/materiaal voorstel
Offreren
Inkopen
Creëren
Plaatsen
Monteren
Stylen
Evalueren
Nazorg
Ons team
Begonnen met een opleiding tot sport-manager op het CIOS Arnhem, heeft Kimo als personal trainer, en uiteindelijk manager, bij verschillende sportscholen gewerkt. Deze leuke en leerzame tijd, kwam tot een einde, toen zijn interesse in de interieurbranche steeds meer groeide.
Wij geloven dat een persoonlijk gesprek, oprecht interesse tonen en live de juiste vragen stellen, veel beter werkt dan een mailtje of berichtje.
Onze klanten zijn heel blij met ons
Klanten beoordelen ons met een 10
“De afgelopen maanden heeft TOC interieur op het hoofdkantoor een frisse eigentijdse invulling gegeven. De adviezen zijn zeer waardevol; meedenkend in klantvoordeel. Ze hebben ons verder gebracht. Denk daarbij aan in hoogte verstelbare bureaus, ruime werkplekken aangepast aan de 1,5m economie, geluidsabsorberende panelen en slimme monitorbevestigingen.”
Verder nog vragen?
Onze projectadviseurs zijn er om vragen te beantwoorden, oplossingen te bieden en de nieuwste trends met je te delen. Zij geven advies voor het creëren van een kantoorruimte die zowel functioneel als stijlvol is.
Showroom afspraak
Ontdek ons ruime assortiment kantoormeubelen en ervaar de productkwaliteit en functionaliteit tijdens een persoonlijk consult. Tot snel!
Stuur ons een berichtje
Maak gebruik van onze waardevolle expertise op het gebied van het inrichten van kantoren, scholen, zalen of horeca.